از لورل و هاردی They Go Boom دانلود فیلم

They Go Boom (1929)


They Go Boom (1929)
Das feuchte Hotelbett

DVDRIP | avi (XviD) 2.540 Kbps | Languages: Deutsch/English | 20 min. | 400 MB
subtitle: no
Genre: Comedy


لورل و هاردی نخستین زوج های موفق کمدی بودند که رابطه شان بارها مورد تقلید قرار گرفت و هیچ گاه با آن کیفیت تکرار نشد. مخاطبان آنها از کودک تا بزرگ را در بر می گیرد. چاق / لاغر / خودنما / ابله / بالغ / کودک / برتری طلب / دون پایه و...
آنها واقعا با هم خنده دار بودند. طنز پیکرشناسی آنها یعنی خنده خاموش ، چشمان نمناک و موهای سیخکی و هم چنین شکم بر آمده ، لباس های تنگ و چهره بیانگر هاردی به عنوان عواملی خود به خود خنده دار است. ضمنا بر خلاف بیشتر گروه های کمدی ، آنها هر دو به یک اندازه خنده دار بودند که به قول هال روچ ، تهیه کننده موفق ترین آثار آنها دستاوردی بسیار مهم بود ، زیرا ظرفیت هر شوخی را تشدید می کرد.
روچ مثال می زند: اگر کمدینی در گودال بیفتد احتمال یک خنده وجود دارد اما اگر لورل و هاردی ( معمولا هاردی) بیفتد احتمال سه خنده وجود دارد: به خود موقعیت ، به چهره ی درد کشیده ی هاردی و به چهره بی گناه لورل. به نظر هم می رسد لورل و هاردی مدام در حال تسویه حساب از یکدیگرند. انها بدون هم از عهده کاری بر نمی آیند و با هم نیز آن را خراب می کنند.
لورل و هاردی از هم تفکیک ناپذیرند و به طور فردی معنا ندارند. هاردی متواضعانه هیچ گاه خود را به تنهایی خنده دار نمی دانست و از این بابت خود را وامدار لورل می خواند.
همسرش می گوید: او هرگز خود را کمدین فرض نکرد و از این تلقی مردم در شگفت بود. آنها در آغاز ، شخصیت های ساده داشتند: مثلا  کراوات کوتاه هاردی هنگام خجالت کشیدن آن را تکان می داد یا حرکت خود نمایانه دستانش وقتی می خواست رانندگی یا امضا کند ، برای مردم بسیار دلپذیر بود. همچنین با نگاهی که از سر استیصال به دوربین می انداخت.
قصد دارم در ای سری از پستها دانلود فیلم های لورل و هاردی را بگذرام امیدورام مورد توجه شما قرار گیرد در صورت تمایل می توانید در قسمت نظرات میزان علاقه خود را نسبت به این مجموعه ها اعلام نمایید و اینکه آیا مایل به ادامه این سری از پستها هستید یا خیر 



Written and filmed June-July, 1929. Released by MGM, September, 1929. Produced by Hal Roach. Directed by James Parrott.
Cast: Stan Laurel, Oliver Hardy, Charlie Hall, Sam Lufkin.
STORY:
Ollie has a bad cold, made worse by Stan's efforts to care for him.





لینکهای دانلود