چگونه از این وبلاگ دانلود کنیم

آموزش نحوه دانلود از این وبلاگ
اگرمی خواهید به بهترین شکل ممکن مطالب این وبلاگ را دانلود کنید حتما اینآموزش را تا انتها بخوانید. امروزه به دلیل بالا رفتن حجم دانلود ها و بهصرفه نبودن استفاده از Host شخصی اغلب آپلود کننده ها  فایلهاشون رو درسایتهایی از قبیل Rapidshare،  filefactory، hotfile، uploading و بسیاریدیگر که فضای آپلود رایگان در اختیار کاربرشان قرار میدهند آپلود می کنن. مندر واقع قصد دارم آموزش دانلود از Rapidshare و دیگر سایتهای از این قبیلرو با شیوه مدیریت دانلود ها بهتون یاد بدم. این شیوه به نظر من بهترینشیوه برای دانلود از این سایتهاست و هیچ تقلبی هم در کار نیست. برای شروع اول پلتفرم جاوا رو از لینک زیر دانلود کنید:


این پلتفرم رو نسب کنید. اگر در دانلود مشکل داشتید در قسمت نظرات مشکلتون رو مطرح  کنید. به لینک زیر برید و نرم افزار  jdownloader رو دانلود کنید که احتیاج به نسب نداره


پس از دانلود بازش کنید و فایل اجرایی jdownloader رو پیدا کنید و اجرا کنید. اگر با مشکلی مواجه نشدید به سایت برگردید و هرکدوم از لینکهایی که می خواید دانلود کنید کپی کنید:



آموزش نرم افزار  jdownloader:

این لینک به طور اتوماتیک وارد  jdownloader می شه و اگه در قسمت status (وضعیت) online (آنلاین) یعنی فایل برای دانلود موجود و شما می تونید اون رو دانلود کنید:

بر روی لینکی که می خواید دانلود کنید کلیک راست کنید و کشوی باز شده continue with all رو بزنید تا لینک به قسمت Download منتقل بشه:





اگر به مشکل بر خوردید یا راهنمایی خاصی احتیاج داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید